CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Aralık 2009 Perşembe

tyler'dan acik mektup.

buradan tum bloggerlari tumblr kullanmaya daveet ediyorum. herkes gelsin. bloglar tumblr olsun. takip ettigim insanlar ozellikle onlerden yer kapsin. birakin bloggeri.

6 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

çoksıkılıyorum.nasıl bişeymiş pekiğ orada da yer kapalım.

Amélie Poulain dedi ki...

tumblr adresin?

tyler dördın dedi ki...

aaa ben burdan linkvermeyi unuttum. cok yakinda burada.
yada hemen simdi. tylerdordin.tumblr

tarcinrengi dedi ki...

off nası zor geldi şimdi.napcaz taylır.

tyler dördın dedi ki...

geliyosunuz abi. anlamam. ya her boku paylasiyosun mukemmel bisey. o kadar mukemmel ki su anket bittikten sonra tumblr reklami koyabilirim sag freyme.

inatçı hardal dedi ki...

aldım tumblr çok çok yeniyim.