CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Aralık 2009 Salı

32 aralik.

hic biriniz farketmese de bence 32 aralik diye bi gun var. 31 olan bitmiyo yani bence. uyuduk kalktik diye gun degismez. degismemeli. bence eklesinler abi. boylece 1 ocak tarihinin de tatil olmasina gerek kalmaz. tamam belki 70-80 sene sonra mevsimler kaymaya baslicak ama o da benim problemim degil. torunlarim bulsun onun da caresini. hem zaten kuresel olarak hepimiz isiniyoruz hafiften, simdi araligin son haftasi 17-18 derece normal bi hava miydi mesela, mevsimsel miydi.
simdi mevsimler zaten kuresel isinmadan kayiyo ya abi, bi de biz 32 araligi koycaz. bi kac tane daha ek hesaplamayla bence super bi sistem adapte edebiliriz. evet, biliyorum benim kadar duz adamdan muhendis cikmasi imkansiz. minimal ve yuzeysel hesaplarim var. genellemeler falan gırla. 


bi' arkadasim tivitir hesabi acti tepkime inat olarak. arada giriyorum insanlara bakiyorum. kendi hayatimi baskasinin agzindan okumak da hem eglenceli hem de mizahi geliyo. bu eglenceye, komiklige doyana kadar benim de bi tivitirim var simdilik.


bu aralar elektronik muzige fena sardim. oyle ki, gecen gun tesadufen eksen'de sugababes caldi ne alakaysa. shape of my heart i cok guzel soylemisler. tavsiye ediyorum. repli falan boyle. mesela gecen cumartesi de bi tane arkadasta kaldik itucenek, cok enteresan mutuallardan olusan bi sabahlama oldu ama olsun eglenceliydi. gitar caldik falan, hasret caldim ben direct den, cok kolay cunku calmasi, 4 akordan olusuyo dumduz ritim. bi tane arkadasimiz rep yapti ustune. gul gul olduk. gırla güldük yani, o derece.


bu kadardi, bitti. au revoir.

1 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

mühendis adamsın, ayarla takvim işlerini İTÜDE BOŞUNA OKUMUYORSUN. rispekt. :D