CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6 Aralık 2009 Pazar

serefsizim benim aklima gelmisti.

turkiye'de internet kullaniminin son raddesi.

siberalem falan diyolar ama yalan yani, baska ulkelerde de var dating siteleri. ama bu. bu seferki. BU BASKA BISEY LAN.

http://www.otobustegordum.com/

kaynak: haz.

7 cokguzel bir sayidir.:

...camenta... dedi ki...

ohaaaaaa :D:D:D

ciddi ciddi üye olanlar var bi de..

Finduilas dedi ki...

bayadır var burası. :D mayısta falan açılmıştı.

ama güzel bi oluşum, ülkemizin kanayan yarasına parmak basmışlar litfen.

Claire De Lune dedi ki...

kurucu aslında benim asdfg otobüsten adam kaldırıyorum ahahah

inatçı hardal dedi ki...

höh! oha!

inatçı hardal dedi ki...

kendi otobüslerimin üyelerine bakayım dedim ne tuhaf tiplerle yolculuk ediyormuşum :D eğlendim bayağı ciddiye almışlar bi de fotoğraflarını falan koymuşlar.

tarcinrengi dedi ki...

of çok ciddi.yazık lan.

pi dedi ki...

bu kadar ümitsiz insancıklar naparsın. anlamak lazım. ama oha yani.