CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3 Aralık 2009 Perşembe

istanbullu. öldüm ben.

nasil tembelim anlatamam. cok yogun gunler geciriyorum. aslinda zaman yonetebilen bi insan olsam yetistircem herseyi ama olmuyo. mesela su an odev yapiyo olmam lazim. muzik falan dinliyorum, blog bakiyorum, uykusuz okuyorum, aypoda sarki atiyorum. salak salak islerle ugrasiyorum. cunku odev yapmaktan baska turlu nasil kacicam. isim var falan diyip erteliyorum. sikinti su, bilgisayarda veya internette planladigim islerimi de yapamiyorum. tumblr a fotograf koyucam 5 gundur koyamadim. flickr i falan kapaticam zaten ayda 100 mb mi ne sinir veriyo siktirsin gitsin. feysbuka da fotograf koyucaktim bi tane fotograf albumum var ona. hala koyucam bi haftadir. makinemde 1 haftalik edit bekleyen fotograflar var. indirmem gereken filmler ve duzenlemem gereken vidyolar var. arastirilcak odevler projeler cabasi. cok sikko bi adam oldum, boyle gundelik seyleri kafama takiyorum. 


yani o kadar kotuyum ki, duzadam oldum boyle okul problemlerimi bloga falan yaziyorum. hic de sevmem okul entrysi okumayi. ( tas mi geldi kafaya? ) 


blogger eski lan resmen. zamanin bize biraktigi artigi gibi. vallahi eski. cok kotu ya. iyy.


sipora gidiyorum cok karnim agriyo. boyle oturdugum yerden kalkamiyorum falan. romanchair forevir.

0 cokguzel bir sayidir.: