CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Aralık 2009 Pazar

hesap kesim tarihi.

parasal sikintilardayim blog. cok geziyorum bence. cok para harciyorum. aslinda cok harcamiyorum ama daha az harcayabilirim. baharda eve cikma gibi planlarim var. bunun icin ayriyeten ise girmem lazim. isi bulduk gibi. barli marli seyler. yorucu olucak ama parasi iyi. ondan sonra mesela su an 40 liram var cuzdanimda. 200 lira da ziraat bankasinda falan. subata kadar 600 liramin olmasi lazim o zamana kadar harcicaklarimin disinda. ufak ufak seyler ama nasil dert oldu ya. sonra mesela bisey begendim ama cok begendim. yani nasi desem. boyle insan asik olur ya bazi dekoratif ve kullanisli seylere. oyle bisey. o da 240 lira falan. ya bilmiyorum. cok dertliyim.
bana ciksin yilbasi lan. olum 10 bin  falan yeter allahima. gonul ister 7,5 milyon falan ama napcam o kadar parayi. hicbisey istemiyorum bi 10 bin lira atin.

0 cokguzel bir sayidir.: