CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1 Aralık 2009 Salı

cok guvensizim.

kutupanede sabahtan beri ders calisiyorum onumde leptop. itunet e baglanamadim. orospu cocugu bilgisayar baglanmiyo iste belki de verici de problem vardir ama bilemeyiz. itunet misafirden giriyorum ben de. dakka basi uyariyo bilgisayar, bu ag guvensiz yine de devam etmek istiyo musun, malin onde gideni misin, gonderdiginiz bilgileri baskasi gorur calar falan diyo. guvensizlikten oluyorum. belki su an bu yazdiklarimi bile biri izliyo olabilir. ss diyorum aman dikkat. guvensiz lan resmen. yol gecen hani gibi. kasar ag.

persembe film studies midterm var. detay falan sorucakmis filmleri bi daha izlemem lazim gozumu dort acip. resmen odev olunca film izlemek bile iskence geliyo zaman yaratamiyorum. demek ki ask yapmak da odev olsa, ondan da bikacagizdir. mesela rte dedi ya uc cocuk yapin diye. ben stres oldum. yapamazsam ulke yikilcak, dusman topraklarimiz ihlal etcek gibi bi his oturdu icime. yapacagim varsa da yapamam. ucuncuye sira gelince iktidarsiz olurum. o da odev gibi. hic yapasi gelmez insanin. dusunsene aksam muhabbet ediyosun mustakbel anneyle, diyosun ki basbakanimiz ne dedi hadi bakalim. o ne lan ders gibi. olmaz o is. o is yas.

evet cok sikildim kutupanede. cumaya etik odevi, cmt fizikvize. biseyle roluyor bana. ustume ustume geliyo dunya. bu da iyice ergen tribi oldu akjsdg. ama vallahi. mesela simdi karsida bi cocuk var kutupanede. o da guvensiz aga baglaniyosa. ya yazdiklarimi okuyup guluyosa. bilgilerimi calcak belki. guvensiz agdaysan cik cocuk. ben kullaniyorum su an.
baybay.

5 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

ödevle ilgili benzetmeler über diyebilirim,ivit.

hazal. dedi ki...

KASAR AG. senin klavyeni seviyorum. ŞŞŞŞ, sakin. bişeyle roluyo, ROLUYO??

tyler dördın dedi ki...

bi yerde klavyemin de bi haysiyeti var. lutfen haz. hanim. istirham ediyorum.
sekerin s si.
uzumun u su.

hazal. dedi ki...

en güzeli ogretmenin o su demendi. saygılar. BLOGUNU HIC SEVMEDIM!

tyler dördın dedi ki...

TERSO.