CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

6 Haziran 2009 Cumartesi

roadtrippin'.


yaklaşık 8 saat sonra emerikaya gidiyorum. valiz maliz çanta şarj ot bok onlarla uğraşıyorum şu an. aslında bu çok önceden belli bişeydi ama yazmak istemedim bloga arsız gibi. halbüse nasıl da içimden geliyodu yazmak. arsızımdır bazen. :)

4 aya yakın bi süre orda kalıcam, vörkentırevıl mırevıl. six flags'in great escape parkında ride operator. var ya lunaparkta bidaha diye bağırdığımız adam işte o. :) neyse laptop alcam ordan inşalla, laptop alana kadar buralarda yokum 10-15 gün falan. daha sonra da photo blog tarzı bişey yapabilir veya jurnal tarzı blog yazabilirim günlük veya 2 günlük periyotlarda. yolculuk çok heycanlı bişey bence. böyle kitabını mp3ünü hazırlıyosun falan. tatillerden önce de böyle oluyorum ben. :)
au revoir blog.




2 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

yap yav yap =) ben de vörkentırevıl için fransaya gidiyorum ek blog açacağım galiba anılarımı anlatmak için =)

zira benim, tabii dedi ki...

mail attım tam, bir buruk oldu içim ne bileyim, bloğa bakayım dedim ne dediysem yazmışın. bende canım sıkılıyor demiştim şimdi düşünüyondur sen olum senin canın sıkılıyor ben amerikaya gidiyorum diye. küfür etmeden ayrıl derhal. yok lan şaka yüzsüz yüzsüz geldim batırdım bloğunuda. biliyosun bende dört gözle bekliyorum laptop almanı zira sipariş veremem yoksa mexican fender için. çok sevdim be abi ühühü(içen liseli)