CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Haziran 2009 Pazar

millenium lounge.

şunu söylemek istiyorum, işbankasından mutlaka kredi kartı alın. öğrenci möğrenci farketmez. şu an havaalanındayım. işbankası millenium lounge'ta giriyorum bu entry'i.
bedava içecekler ve yiyecekler var açık büfe. kahvaltı ettim demin arsız arsız. taze sıkılmış portakal suyu içtim, bedava olunca cappy gibi geliyo tadı, demek ki para verince kendimizi lord sanıyomuşuz. bunu içmeden uçamıyorum ya.
uyunası koltuklar var burda kadife. hatta bi tane çok güzel kız var lufthansalı o da, yatmış uyumuş. ama çok güzel. yavrum. uykusuz heralde.
televizon var vayrles var bide normal bilgisayar var. neyse benim uçağımın son 10 dakkası.
adios.

2 cokguzel bir sayidir.:

tarcinrengi dedi ki...

oha çocuk gitti bildiğin.
ben de diyorum sabahın bu saati niye bana baybay dedi kaçtı falan.
vay anasını.
kuşlar ötüyor taylır gidiyor.
kendine iyi bak cicim:)

tarcinrengi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.