CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Haziran 2009 Cumartesi

the great escape #3

- laptopumun siparişi iptal olduğu için nete nadir girebiliyorum. saat farkından ötürü de çoğu arkadaşımla konuşamıyorum. burdan selam olsun herkese okumayana da olsun. kredikartım enternasyonelmiş o yüzden kabul edemiceklermiş amerikanexpres istiyolar. son of bitch.

- halim vaktim yerimde. haftada 250-350 dolar arası değişen bi maaşım var. gelmeden önce hesaplıyodum olm ben orda yemem neler alırım neler diye. olmuyo. çok gezince çok yiyiosun. bi de ekonomi güzel olduğu için alım gücü 4-5 kat yüksek o şekilde hesaplayın. misal haftalık alışveriş yapıyoruz 3 arkadaş, 70 dolar tutuyo. yemeğinden tuvalet kağıdına birasına kadar. 21 yaş altı falan dinlemiyorum fake ID falan. yalnız barlar fotorafa da baktıgı için malesef çoğuna giremedim.
- ateşböcekleri çok fazla burda acayip her gece görüyorum. zaten ateş yakıyoruz millet uyumaya gidiyo amerikanlar türkler falan ben tek başıma, veya x ile kalıp ateşböceği seyrediyoz, yıldız seyrediyoz. x türk. o bakımdan olmadı. insan hayıflanıyo lan dünyanın neresine geldim ona mı aşık olucam diye. ama kendime yakın hissettiğimden ötürü kanka olarak kalması iyi. ateşböceği güzeldir. hem gülüyoz.
- burda acayip fazla sayıda sincap ve rakun var çok şekerler. m&m s le besliyorum. müdavim oldular. :)
- domuz yedim. bacondan smokehouse'a hotdoguna hepsini tattım. muhteşem bişey. pirzola gibi tadı var. yalnız ağır. aşırı doyurucu ve ağır. güzel bişey değil. bizim etimiz daha güzel hafif falan hem de lezzetli.
- johnny rockets diye bi hamburgerci var muhteşem biyer. tam bir amerikan klasiği. vintage dekore etmişler. masalarda jukebox var. 5 sent atıp şarkı seçiyosun şarkılarda 60-90 arası efsane şarkılar. 1,5 dolar falan harcadım. :)
- glen falls diye bi kasaba var yakında oraya gittik barları falan çok güzel dediler. gerçekten öyle. filmlerdeki gibiymiş. bilardo var langırt var herkes sarhoş, motorcular var dövmeli kızlar var çok fena. bar kavgası bile gördük madafaka. trainspottingdeki sapık elemanı hatırlar herkes, onun veliahdını gördük resmen. :) çeteler falan çok fazla. kız çeteleri var. laf atıyolar. para da çalıyolarmış ama kız diye yumuşak davranmadık küfürler falan havada uçuştu. kavgaya bile girebilirdik öyle pis insanlar.
- tüm rolır kostıları denedim kendimden geçtim. ulan bizde de yapsınlar ya.
- bi tane bungee jumping var sky coaster diye, 80 metreden iple serbest atlıyosun.
ölümü gördüm, artık tanrıya inanıyorum. küçük holy bible falan aldım boynuma takmak için. hayatım sonsuza kadar değişti.
- dövme yaptırcam mick'in oğlunun arkadaşına. 80 dolara şahane bişey yapıcak ama öyle böyle diil. bakalım.
- harley davidson kullandım. mick'in motoru. samimi olunca 20 gündür verdi bi tur at gel dedi. çok zor kullanması ama gerçekten altınızda bi canlı var. alıcam lan. vallahi alıcam. :)
- hala uzun uzun mick'i , hannah'ı ve aubrey'i anlatıcam sözde. geyleri de anlatıcam. ama onlar durum değil olay hikayesi olduğu için sonraki entry'e kalsın yine rahat rahat yazayım.
- ayrıca görseller için de bekleyiniz. para biriktiriyorum, eos 500d yolda.

- see you later alligator. öpüyorum. he bi de paristeki hardala burdan selam yolluyorum.

2 cokguzel bir sayidir.:

...camenta... dedi ki...

herkesler bi yurtdışında anlamadımki. hepiniz dönün ulan! özellikle hardal dönsün ya :( özledim ben onu çok.

ayrıca resmen hayatını yaşıyorsun, kıskandım.

jolene dedi ki...

sevgili tyler az önce ismail aktaş'ın "iki emrenin arasına gireyim de öyle fotograf çektireyim" dediği fotografa bakınca farkettim hasretinizle yanıyor gönlüm.
bir diğer emre için bkz:emre kongar