CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2 Haziran 2009 Salı

bize gelince lololo.

- güneş gözlüğü ayrıcalığı son bulsun artık allaşkına. benim gözlüğüm yok. hiç de beğenemiyorum. komik geliyo bana ne biliyim. takınca gözüme gülesim geliyo. hepimiz gözlüklerimizi çıkaralım. güneş faydalıdır. elin ingilizi senede 2 ay alıyo güneşi. sen bol buldun harcıyosun. ya da şöyle yapalım, bana gözlük seçelim. saçım 3 numero olduğu için ufak olsun ama. kafam kadar gözlüğe hiç görök yok.

- nil karaibrahimgil'i seviyorum. bi tane şarkısı bile şarkı diil ama bu yüzden seviyorum. misal cenkerdem de müzik yapmıyo ama tüm şarkılarını ezbere biliyorum, sabaakşam dinliyorum. :) çok çatlak kız ya. annem de seviyo. diyo ki geçen gün "ben bu kızı çok seviyorum şapşal bişey, bana böyle gelin getir" :D olur dedim ben de, ne diyim. öyle itaatkar olunca susuyo. :)
neyse nil demişken yeni albümü güzelmiş. yalnız kalpler de atarlar diye bi şarkısı var pek şeker. sonunda gülben ergeni duymak ise hiç hoş olmadı :D vay gülben vay. naber.

- domates rende soslu antrikot ızgarayla black label deneyin. bi daha rakı balığın yüzüne bakarsanız adam değilim. yok o kadar diil de, yine de güzel. rakıbalık baskın gibi. ama çok güzel. yazar burda mübalağa sanatını kullanmış. o sosu da domates salçasından diil, ince rendelenmiş domatesten yapın. az zeytinyağı ile kavuruyosunuz suyu uçup gittikten sonra tuz, bol kekik ve isteğe bağlı olarak biraz biber salçası ya da acısso koyuyosunuz. ağzım sulandı. yanında fırın patates de şahane gidiyo. blacklabel'ı buzlamayın ama, dolapta soğutun. sulanmasın. of nası acıkmışım.

- eskiden bi fedon vardı noldu ona. valla kayboldu. aşığım sana dokunamasam da. ne güzel şarkı, ne güzel söz. fedon geri dön. :)

0 cokguzel bir sayidir.: