CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

26 Nisan 2009 Pazar

rakstar.

bazen odamda alkollüyken soggybottomboys veya conikeş açıyorum son ses. altımda baksır elimde gitar eşlik ediyorum. bazen hiç uymuyo ama bazen o kadar güzel sololar ara ritimler fln denk geliyo ki anlatamam. bence bi insanın üretebileceği en güzel şeyler doğaçlama olanlardır, düşünmeden, pervasızca. yazı olsun resim olsun şiir olsun şarkı olsun hepsi öyle. mesela duşta söylediğim kadar güzel şarkı söyleyebilsem gerçek hayatta solist olurdum gibime geliyo. bana kalırsa alkol bilinçaltındaki kısıtlamaları kaldırdığı için yaratıcılığı arttırıyo.

hep korktuğum bişey daha var ki, o da baksırla elimde gitar kendi kendime eğlenirken loş ışıktan gölgem gözüküyo mu camdan acaba. gören varsa acayip gülüyodur, belki de tek eğlencesi olmuşumdur. ailecek izleyip gülüyo bile olabilirler. işte bu beni çok korkutuyo.
ama yine de you're my sunshine çalarken solo uydurmak, içli içli söylemek çok zevkli. :)

sanırım hepimizin içinde bi rakstar yatıyo.

5 cokguzel bir sayidir.:

Can dedi ki...

guitar hero serisi ordan para kazanıyor zaten =)

tarcinrengi dedi ki...

o duş olayı kesinlikle çok doğru.ama duştaki o bülbül halinden gaza gelip mikrofona ses kaydediciye falan sarılınca fena hayal kırıklığı işte o ahudhaıkshagf. bişeye kastığın anda bok oluyo:D

Amélie Poulain dedi ki...

you make me happy when skies are gray.

tyler dördın dedi ki...

peki şuna ne demeli.
I'll forgive you dear, I'll take all the blame.

:)

Mertcan Cuzdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.