CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27 Nisan 2009 Pazartesi

calculate me dear.

cumartesi günü kimya vizem için bi hesap makinesi almak durumunda kaldım. bu dönemi atlatırım makineyi sonra alırım daha erken lan falan diyodum ama olmadı. makineyi kullanmayı sınav esnasında öğrendim desem abartmıyo olurum. :) sınavdan önce öğrettiler saolsunlar, burdan açılıyo burdan kapanıyo diye. eve geldiğimde hala makineyle oynuyodum. bildiğin kullanma kılavuzu falan var hesap makinesinin. :) öss'de çözüp de puan alınan her işlemi yapıyo çok enteresan. yani bu makineye sahip olan biri matematikte 60' ta 60 yapabilir.
bu kadar bilgi yeter hadi artık tanışın.

karşınızda osman.
* blogger ankara özel timinin itü'ye yaptığı çıkarmayı da tebrik ediyorum. bu muhteşem askeri töreni kaçırdık ama olsun, yine olur. :)

3 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

aynı makineden bende de var =D varyans alıyor standart sapma alıyor.çılgınca.
ayrıca itüye tekrar bir çıkarma yapacağım yakın gelecekte :D güzel okul.

tyler dördın dedi ki...

yiee hemen boğazı gördün gel tabi :D karasal iklime benzemez. bi de yakın gelecekte gerçekten gelmeni gerektirecek şeyler var onu da söylerim sonra.

varyansı sapmayı bırak, kılavuzda dediğine göre istatistik tablolaması bile yapıyomuş. ilkel algoritmalar bile yazabilirmişiz. onun dışında sınav esnasında makineyi ısıttığını hatta bozduğunu iddaa eden arkadaşlarım da yok değil. hadi len ordan diyorum daima.

paper doll.. dedi ki...

bende de bunun diğer 3 kardeşi var.. adlarını henüz koymadım. her sınavda evde unuttuğum için gidip yeniden almak zorunda kalıyorum! 2hafta sonra son mukavemet sınavıma da girdikten sonra bi daha osman ve benzerlerinin yüzünü görmeyeceğim için çok mutluyum!..evet..