CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Nisan 2009 Cuma

hem eğlenelim hem öğrenelim.

ilk biranın sümerler tarafından atları formda tutmak için yapılmış sıvı içerikli bir yem olduğunu biliyor muydunuz.
tabi formda tutmak o zaman icat edilmemiş bi deyim olabilir ama ben günümüzün diliyle anlattım yani nolmuş.
hangi aklı evvel denemiş acaba lan bunu ata veriyoz da nası bişey tadı diye. mesela çekirdek de papağan yemi. daha çok şey sayarım da neyse. ama bi aklı evvel de ben olarak şunu söyleyebilirim ki, kedi köpek bisküvileri gerçekten güzel. ilk başta bi garip geliyo ama alışınca yediriyo yani. :)
misal uçanhollandalı da uç yer. 0.7 , 0.9, 0.5 açlık durumuna göre değişiyo. duyduğuma göre marka seçtiği yetmiyomuş gibi hb, 2b, 3b ye falan da dikkat ediyomuş. ben söyleyenlerin yalancısıyım.

7 cokguzel bir sayidir.:

Conrad Bundy dedi ki...

bigün brezilyada bi hayvancı bakmış öküzler siyah bi bitki yiyince daha bi hareketli kımıl kımıl oluyolar. bu ne ki lan diye bakmış o bitkiye sonra kahveyi bulmuş yaa yaa.

tyler dördın dedi ki...

etiyopyadır o. brezilyayla ne ilgisi var.

Conrad Bundy dedi ki...

kahvenin anavatanı neresi şekerim?

ucan hollandalı dedi ki...

bazı özelliklerim vardır.

tyler dördın dedi ki...

- seni gidi büstün çakması seni. :)

- kahvenin anavatanı etiyopya. son kararım.

Mertcan Cuzdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mertcan Cuzdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.