CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Nisan 2009 Cumartesi

go go athena.

önlenemez bi athena hayranlığım var. bilmiyorum başka var mıdır ama çok yoktur bence. öyle ki, istersem çok üzgün istersem mutlu olayım, her daim onların müziği bana iyi gelebiliyo. çok mutlu olduğum böyle havalara uçtuğum, mutluluktan midemin bulandığı günlerde de, yatağa girip tüm gün müzikli düşündüğüm yalnız ve mutsuz günlerimde de athena hep ordaydı.

yukarıdaki kaset benim hayatımın kasedidir. ortaokul yıllarımdan teee şimdiye kadar uzanır. hatırlayanlar olabilir bu kaseti. walkmen'im vardı benim, şehirlerarası yolculuklarda kendimi kaybettim. kâh güldürdü, kâh ağlattı. bütün şarkıları güzel ama çok sevdiğim bi' tane var, söyleyeyim aşağıda. gerçi şöyle bişey de var; an, bak takılmana, yorulmak olmaz adlı eserlerimiz de kalbimde ayrı bir yer tutar.

3 cokguzel bir sayidir.:

redhead. dedi ki...

evet hala da dinlerim ben.Tam işte bu kasedi çaldırmıştım okulla bi geziye gitmiştim diğer sınıftan 2 kişiyle kalıyordum bunlar yürütmüşleri kasedi...sonra tekrar almıştım falan..konserlerini kaçırmazdım.hey gidi günler.

supunmean dedi ki...

taylır bey ne tesadüf, kendisi benim de ilk kasedim

tyler dördın dedi ki...

benim ilk kasedim kim bunlar dır. :) atamızdan yadigar, bizde atabarı var.
lingo lingo şişeler. :D