CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 Eylül 2008 Pazartesi

marka isimler.

bazen msnde fln ortaokuldan kalma salak bi kaç insan görüyorum, böyle nicki adı soyadı şeklinde. mesela atıyorum götümden bu ismi, osman altay yazmış.bide böyle heder etmiş kendini, enteresan karakterlerle yazmış, fontların sınırını zorlamış. sıça sıça gülüyorum afedersin sevgili okur. öyle diil mi ama ya :D
marka olmuş isim mi zannediyo kendini napıyosa artık. ben de bir giorgio armani olmalıyım fln demiş heralde. bi de feysbukta fln da öyle süslü püslü yazmış, seksen tane işaret.
fotoraflarına bakıyorum, yorumlarda "osman altayla reina ,ayrıcalıktır" fln yazıyo. vallahı merak edıyorum, benı de aralarına alsınlar ıstıyorum :D
ben de bundan böyle blogumu markalaştırıyorum ve e.u. yapıyorum, karar verdim. ne biçim de kodladım yalnız, acayip pırayvıtım. açılımını merak et dur sevgili okur :)

"e.u. : kalitenin adresi" :D

4 cokguzel bir sayidir.:

gia dedi ki...

hayırlara vesile inşalla.

tyler dördın dedi ki...

:D ay böyle pek bi sufi konuşuyosunuz sen de, jolene de :D
asıl size hayırlara vesile diyorum :)
ayrıca bu saat oldu, yatmadın mı sen eşşek sıpası :D

dide dedi ki...

ahah:)
bunun bi kademe altı tahtaya boy boy kendi ismini yazmaktır lisede. hoca gelince de "ahay pardon" diye sahte bi gülümsemeyle kalkıp silmektir. genelde kızlar yapar. erkeklerin de içinde kalıyo işte, böyle böyle çıkıyo sonradan.

tyler dördın dedi ki...

ay ben hiç yapmadım öyle şeyler vallahi :) ama böyle sınıfta birbirini sevenleri fln oklu kalplerle çok ifşa etmişliğim vardır. işim gücüm yok sürekli onlarla uraşırdım. sora bi gün benim de sırlarım ortaya çıkmaya başladı bana da aynısını yaptılar, çok sinir olduydum, bıraktım öle işleri :)
ya ya. işte bu da benm nası buyudugumun hıkayesıdır :D