CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11 Eylül 2009 Cuma

riders on the storm.


- su hayatta, benden 1 yas buyuk bi kiz tarafindan surulen harley'e sans eseri otostop cekip, kizin kanada asilli ve radiohead hayrani oldugunu ogrenip, gittigimiz yerde 3er bira esliginde muabbet ettim ya; daha da hayattan bi beklentim kalmadi. su an can versem gam yemem. kariyermis coluk cocuga karismakmis paraymis, serefsizim hepsi uctu gitti. hicbir beklentim hicbir hedefim kalmadi. aklim basimda degil blog.

- dovmeme karar verdim. ama param dolayisiyla aypod touch mi dovme mi ikisi arasinda karar vermek zorundayim. yarin dovmecide vericem :) upper arm. shutter. jamesdean. bu kadar ozeti.

- brandon diye bi cocuk var cok iyi anlasiyok, hiking manyagi falan boyle daglara tepelere bi basina cikiyo. onla hiking yapiyoruz cok guzel. ama soyleyecegim bu degildi, 88 model ford mustang i var. bi gece geldi gercek donut gormek istermisin dedi. go ahead dedim. filmlerde gordugumuz videolarda izledigimiz, driftler donutlar ortaligi sise bogan lastikler, oyle bi arabanin icinde olmak nasi bi duyguymus onu ogrendim. binmez olaydim. roller coasterdan daha fena. sonra bi de disardan izledim gercekten yaniyo lan lastik. :D burnout.

- bi hafta icinde donuyorum. cok ozlicem buralari ama oralari da cok ozledim. bilmiyom. karmasik hisler. uzun zamandir da yazamiyodum cok ihmal etmisim blogu. yazicam. adios.

1 cokguzel bir sayidir.:

Bayan dedi ki...

blogları ara ara yaz.ama yazdıgında da okuyanın agzını iki karış açarak okumasını sagla. =(