CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Eylül 2009 Pazar

home sweet home.

dondum. aslinda sali gunu dondum ama uyku duzenimin kendine gelmesi, ozledigim arkadaslarla gorusmeler falan derken bi baktim 4 gun olmus. oralari simdiden ozledim. ama buralari da cok ozlemisim. oralar buralar derken buralara yaz gunu kar yagiyor canim aklimdan gecmedi degil. nerden estiyse.bikac gundur blogger a giremiyodum cok canim sikildi. masaustu bilgisayarimi da bozmuslar ona format falan attim. hala isi var. yeni aypod tacimla oynayamadim henuz. muzuk bile atamadim. aticam ama. itunes u sevdiremezsiniz. winamptan aticam. yolunu da buldum. ondan sonra cektigim fotograflarin tamaminin raw olmasi iste odev yapar gibi fotograflarla ilgilenmeme sebep oluyo. resmen hadi 5 fotograf kaldi dedim gecen gun. bu ne lan essay mi yaziyorum. dslr makineyle 5 MEGAPIKSEL dumduz jpeg fotoraf cekiyim de gorun. :) tum bu etkenler blog yazmama engel oldu. ama artik hasret sona erdi.
turkiye bitmis. civisi cikmis. uzun bi sure bu yuzeysel geyigi yapmayi dusunuyorum. insan olan yerlere cikmaktan nefret eder oldum. beyoglu haric.
kizil ve turuncu sacli insanlara karsi gercekten zaafim var. hic guzel olmasa bile tanimadan boyle bi saygi duyuyorum. cokenteresan. 15 eylul sali gunu kucuk beyoglunda dakkalarca bakip bakip duran sonra da gamsizca kalkip giden kiz seni cok seviyorum. turuncu saclisin. gozluklerin ve ayakkaplarin da cok guzel. belki blogirsindir diye askimi ilan ettim. ayni yer ayni saat. operim.

cok fotograf cektim ama photoblog tarzi bi site bilmiyorum. yardimlara acigim. feysbuka koyuyorum hep blogir camiasina paylasamiyorum. bu beni uzuyor. yazimi donerken cektigim bi fotografla bitirmek isterim. au revoir.

3 cokguzel bir sayidir.:

cüneyt dedi ki...

ve fakat, turuncu saç beyaz-ten zaafı. senin saçların da kıvırcık anlaşılan, şansın yüzdebimilyon.

...camenta... dedi ki...

hosgeldin :)

tyler dördın dedi ki...

-sacim yok artik cuneyt. 3 numero.

-hosbulduk kehkeh :)