CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8 Ağustos 2009 Cumartesi

helecan.

beni heyecanlandiran bazi bazi seyler var. bunlari sana demek istedim sevgili blok. sehir fotorafciligi beni cok helecanlandiriyo. gercekten bolumumle meslegimle hic bir alakasi olmamasina ragmen sehir fotografciligi yapmak istiyorum. magnetlere kartpostallara bastiklari fotograflari cekmek istiyorum. turlu turlu kulelerden ucaklardan ve fotografcilik icin tasarlanmis ozel helikopterlerden 500mm aynali objektiflerle hatta 1000 mm ile fotograf cekmek istiyorum.


bilmedigim yerlere gitmek beni cok heyecanlandiriyo mesela. istanbulda bile cok korkuyorum otobusler arasinda kaybolmaktan bilmedigim semtlerden. ama cok da heycanlandiriyo cok hosuma gidiyo. 400 lu 500 lu ya da a li b li e li bi hat gorunce korkuyorum. 355e diyo mesela o ne ki. ekpresmi semt mi e ile basliyo nedir yani. neyse.

yemek yapmak. beni benden aliyo. hic de oyle yapamam fazla ama olsun. deneyip deneyip en lezzetlisini bulmak, degisik baharatlar denemek, sos tarifleri uydurmak, kafamda olusturdugum tada ve kokuya ulasmaya calismak gercekten cok heycanlandiriyo beni.

bi de, opusmeden onceki tereddutlu yaklasma var ya. te allam. rolir kostira binmek, kendini agirliksiz hissetmek gibi bisey. opusme diil ama. o boyle daha cok zafer edasi kokan bi olay ama o tereddutlu yaklasma, iki tarafin da reddedilme korkusu ya da kafasinin karisikligi. uf. basimi donduruyo resmen oyle bi helecan.

bunlari neden yazdim hic bilmiyorum. icim doldu, bloga dokmek istedim. baybay blok.

3 cokguzel bir sayidir.:

gia dedi ki...

miden ağzında mı geziyosun şu sıralar?

...camenta... dedi ki...

çok güzel yazmışsın, şehir fotoğrafçılığı ve bilmediğin yerlere gitmek konusunda yalnız değilsinnn :):)

tyler dördın dedi ki...

midem agzimdan cikti giacan. var gerisini sen dusun gardas.

camenta var mi makinen. verir misin varsa. kiralik. gul gibi bakarim. :)