CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Ağustos 2009 Cumartesi

cliff jumping.


cok deli gunler geciriyorum bilok. dun izin gunumdu, mick'in oglu mike bonzo geldi. bonzo da ledzeppelin'den geliyo. boyle bi aileden bahsediyoruz. elin adami ogluna bonzo diye gobek adi koysun, arkadaslari ona hey bonzo diye seslensin. te allam. cildirtcaklar beni. :)

neyse iste biz bunla baya gezmistik bayadir da gorusmuyoduk 1 bucuk aydir falan. bu beni gordu geldi hemen where the fuck are you diye sarildi. vay dedim gardas napiyon coluk cocuk nasi. :D
2 erkek 4 kiz arkadas getirmis yaninda onlarla tanistik iste gittik parka ben bunlari beles soktum gokarttan bilet caldim bungee jumpingde aubrey calisiyodu gittim azcik sakalastik gulustuk falan oraya da bedava soktum. normalde 65 dolar atlamasi, cok illegal islere bulastim. sabahladik sonra cok fena seyler oldu herkes korkutuk sarhos oldu barbeku marbeku derken. yabanci sarhos da bi degisik oluyomus uykusuza konu olucak cinsten. umutsarikaya cizsin. burdan sesleniyorum yetkililere :)
sora gecenin bi vakti kalktik lake george'a gittik cliff jumping yapalim dedi mike. tamam dedim bi goturduler 10-12 metre bi kaya suya atlicaz. anan guzel mi dedim. is your mother beautiful. ne dese begenirsiniz. guzel olmasa babam alirmiydi :D megersem gecen sene turklerden biri ogretmis buna, korktugumuz durumlarda dalga gecmek icin soylenir falan diye. :D
micke anlattik sabah, hadi kalkin gidiyoruz I didnt miss anything yet dedi. dedim 11.15 te iste olmam lazim. ishalsin haberin yokmu dedi. aradi parki once manager sonra supervisor imla konustu hasta gelemicek odada yatiyo dedi. yalanin bini bir para. gittik bi de onla yaptik. video falan var ama nasi yuklicem bilmiyorum. 3gp formatinda internet de yavas cevirici falan indiremedim. neyse boyle cok acayip gunler yasiyorum weed iciyolar bunlar, denettirdiler. hayatim kaydi blog.
au revoir.

2 cokguzel bir sayidir.:

gia dedi ki...

weed bana da getirsene ayağını öptüğüm. ya cidden "anan güzel mi?"ye cevap verdiler mi? ahahaa.

altın olan her şey parlamaz dedi ki...

off tam uçmuşsun. yorumsuz okuyordum hep ama yorum yazmadan geçemicem şimdi. iyi eğlenceler dilerim yürekten ama aman dikkat çocum (bi anne olarak sessiz kalamadım kusura kalma).