CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

13 Ağustos 2009 Perşembe

bazi bloglar var sikkullanilanlarimda - bariz zorlandim bunu yazarken - , onlara yillardir bakamiyorum. nasi bloglar ama biliyo musunuz gercekten cok guzel. boyle kesfetmisim inanilmaz guzel blog diye okumaya kiyamamisim, sonra tadini cikara cikara okuyayim diye sikkullanilanlara eklemisim. yalniz izleme listesinde degil, sikkullanilanlarda. hani once okucam notumu vericem. :)


neyse bu boyle yani. onlari cok sevdigimi burdan belirtmek isterim, usengeclikten okuyamamis olmam sizi sevmiyorum anlamina gelmiyo. canimsiniz. bi gun okucam.

by the way; bana gokart carpti. gokart ta da calisiyorum bazen inanilmaz zevkli bisey. sabah motorlari falan calistirip test ediyoruz arabalari her arabayi kocaaaman pistte 10 dakka falan test ediyosun. 9.15te ise gidiyoruz iste, gokart tukkaninin acilis saati 12 resmi olarak. siz tahmin edin ne kadar egleniyoruz :) sonra da operator olmazsan pistin belli uclarinda bulunan sandalyeler var oturuyosun bekcilik yapiyosun. golgede. gunes gozlugunu tak. otur. kaza olursa operatore sinyal gonderip arabalari yavaslattiriyosun sonra turuncu fosforlu yelekle piste cikip arabayi duzeltiyosun. is bu yani. bunun saatine 7 dolar 65 sent veriyolar siz dusunun gerisini.

neyse iste bana araba carpti. arabanin tamponu dustu; benim de dizim kanadi. ama gorseniz milleti benden cok panik oldular. tum halk arabalari durdurdu piste indi bana dogru kostular. ben yerdeyim. oh my god lar jesus chris lar havada ucusuyo. :D neyse ben simdi bakkala gitcem, hikaye de bu kadar. :) opuyore.

0 cokguzel bir sayidir.: