CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25 Mayıs 2009 Pazartesi

wanted.

cüzdanımı kaybettiğim yetmiyormuş gibi arabayı da bozdum. daha doğrusu ben bozmadım bozmam da. ama malesef halihazırda 60.000 bakımı dediğimiz büyük bakımının vakti gelmişti, yine de arabanın bendeyken pes etmesi hiç hoş bi durum olmadı. :D uzun zaman sonra deli gibi bağırtılar azarlar çekiyorum, hep bana bağırıyolar yieee :)
hayret bişey. ben mi bozdum arabanızı. ne kıymetliymiş. ben mi attım cüzdanı, kendi kayboldu. ya da biri çaldı. bence suçsuzum. hem onlar hiç böyle haltlar yapmıyolar mı :D misal şimdi annem bardak çanak kırsa hemen örtbas ediliyo temizleniyo falan. ben kırıyim bi bakalım, bıdır da bıdır sabaha kadar konuşur. kendine gelince siyaey gibi örtbas. oh ne ala memleket. :)

bitane klip sölemiştim ya vedat özdemiroğlu'nun oynadığı manga klibi. o şarkı güzelmiş yahu. dilime takıldı. melodisi akılda kalıcı. guud.

sabaha kadar triger kayışı ve distribütör demek istiyorum. peki ya ustanın inatla fren diskine fren diksi demesi. yabancı ismi gibi. freen diksi. :)

1 cokguzel bir sayidir.:

Mertcan Cuzdan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.