CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Mayıs 2009 Çarşamba

itiraf.com

- itiraf ediyorum, blogumun sağ tarafındaki tatlı niyetine kısmı güncel değil. yeni keşfettiğim bloglar var, sonra ne biliyim o listede artık okumadığım 2-3 blog var falan. üşengeçliğimden bir türlü ilgilenemedim, sıkkullanılanlar'ım çok kirlendi. her taraf blog şeysi. bazı blogger'ların yaptığı gibi sürekli güncellenen liste yapmak istiyorum ama bunun nasıl yapılacağını keşfetmek ile uğraşmak istemiyorum. sonra mesela googlereader'a eklemediğim bloglar var, sıkkullanılanlarda duruyo, arasıra aklıma geliyolar bi bakıyorum 358236 tane şey yazmış. olmuyo böyle şansal. sıkkullanılanlar diyince aklıma bişey geldi, dün gece cydar'lardaydım, ps3 falan da oynadık. bi adam yarattık pes2009'da. adı sikko. ama çok güzel adam oldu şerefsizim, asistler goller falan ohoo. spiker sikko demiyo yalnız. şikko diyo. :)

- itiraf ediyorum, ben küçükken evanescence falan dinlerdim. güzeldi ama o zamanlar ya da bize güzel geliyodu. linkimpark da dinlerdim. avril lavigne ilk çıktığı zaman onu da dinlemiştim severek. :) daha da küçükken kimbunlar ve tarkan dinlerdim. tarkan'ın bi albümü vardı şu an unuttum adını, içinde aşk, gitti gideli, hüp, her nerdeysen adlı şarkılar da bulunuyordu. bunlar favorilerimdi. :) her nerdeysen'i hala severim çok. duysam duygulanırım.

- itiraf ediyorum, benim anaokulunda burnumu karıştırırken çekilmiş bi fotorafım var. aynı odada (oyuncak odası) bi kızla öpüşürken çekilmiş fotorafım da var. bunlar salonda konsolun alt dolaplarından birinde duruyo, bi tane bile arkadaşım veya sosyal olarak iletişim kurduğum insan görmedi. sadece evleneceğim kadına göstermeyi planlıyorum. :)

- itiraf ediyorum ilk dayağım ortaokulda yedim. o güne kadar tartıştığım kavga ettiğim herkesi dövmüştüm. ortabir'de bu yenilmezliğim son buldu. çok hasar almadan ayırmışlardı ama duygusal anlamda çok koymuştu, yenilmez dev çökmüştü. :) okul çıkışında çok sinirliydim, eve doğru yalnız yürüdüm, top sahasında sinirimi çamlığa doğru dikerek bi toptan çıkardım.

bugünlük bu kadar. içimden gelirse başka şeyler de itiraf ederim.

8 cokguzel bir sayidir.:

inatçı hardal dedi ki...

ben de dinliyordum ortaokulda evanescence ve linkin park :D :D

Hamamböceği dedi ki...

ben çok küçükken seda sayan dinlerdim. bi dönem ben de evanescence ve avril lavigne dinledim. hatta odam avril posterleriyle doluydu. rezillik =D

tyler dördın dedi ki...

:D ya güzel diyil miydi evanescence, bence güzeldi :D kaç zaman severek dinledim. :D :D

avril lavigne'den de I'm with you gelsin :D o kıza da nolduysa artık kötü yola düştü. iki seks yaptı büyüdü, kıçını başını açtı. yazık. gençlik eriyür.

peki kimbunlar'a noldu, bilen var mı.

jolene dedi ki...

karma'ydı o albümün adı.
serdar ortaç'ın da ona misilleme aynı dönemde çıkardığı çakra isimli bir albümü vardır.

kimbunlar'a ne olduğu hakkında kesin fikirlerim olmamakla beraber
i'm with you ne şarkıydı ama.
diy mi mirim.

tyler dördın dedi ki...

diy mirim. :)

ucan hollandalı dedi ki...

kim bunların en büyük fanı benim.hala.bilen bilir.the who özentisi diye bişeyler de uymuştum zamanında.
bu arada rüyamda seni gördüm.kısacık saçların vardı,nasıl anlatıldıysa bana bilinçaltıma işlemiş(').ama çok güzeldin:D altında da hipapçı pantolonun vardı.:D

tyler dördın dedi ki...

öyle bi pantolonum yokki benim :D cydardır o. bilinçaltından onu mu seviyosun artık bilemem. :D benim bi tane pantolonum var, o da borupaça dar kadife.
yanlış adamı görmüşsün bebeyim. yine de saçlarımı 4 numerö olarak görmeden gözünün önüne gelmesinden dolayı hayalgücünü tebrik ediyorum. :)

Mertcan Cuzdan dedi ki...

''link pink tark'' diyeni duydum mu duydum.. yemin ettim mi? evet, tam da şimdi ettim :))