CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Mayıs 2009 Salı

sayın başbakanım o tramvay var ya. fabrikası.

istanbul ulaşım, %100 yerli olduğunu iddaa ettiği bi tramvay üretmiş. %100 yerliyse tebrik ederim. teknolojimiz ilerlemiş demektir bu. ciddi olarak tebrik ederim. peki adını RTE koymak hangi aklı evvelin fikri acaba. önce dedim ki, yok taylır saçmalama o kadar da diil, başka açılımı vardır. düşündüm düşündüm yok. resmen RTE koymuşlar. hatta RTE 2009. railway transport equipment diye yalandan bir açılım uydurmuşlar gerçi. bu kadar da salak yerine koymayın. söylediğiniz kelimelerin anlattığı şey tren. equipment ne lan. eşşeğin şeyine su kaçırmak diye güzide bir deyimimiz var. evet, size gelsin sevgili ibb'deki dostlarım. öğle tatili esnasında falan rte'ye aşıkmışcasına onun hakkında konuşup güzellemeler yapıyo musunuz inanın çok merak ediyorum. olur ya ortaokullu liseli kızlar aşık olduğu çocuğu anlatır nefes almadan. siz de öyle çekiştiriyo musunuz acaba çıldırıcam meraktan.

tramvayın önden görünüşü RTE'nin yüzünü andırmıyor değil. aynı aynı. hık demiş burnundan düşmüş.

1 cokguzel bir sayidir.:

Mertcan Cuzdan dedi ki...

yüzü dönsün..