CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

23 Şubat 2009 Pazartesi

welcome.

böyle romantik yada onun gibi bünyesinde aşk da barındıran bi film çeksem ya da bi film olsam, bu müziği kullanırım.



esas karakterlerimiz yeni tanışmış ama birbirlerinden habersiz aşık olmuşlar. birbirlerini görmeleri, tanışmaları, saçmalamaları ve salaklıkları şarkının ilk kısımlarında oluyo. farklı yaşamların birbirlerine doğru dallanıp da ufaktan değmeye başladığı anlar bunlar. öyle anlar ki, birleşip tek bişey olduğunuzda bile özlediğiniz anlar. hani olur ya yatağınıza yatarsınız uyumadan önce onu düşünürsünüz. tanıştığınız ilk andaki bocalamanızı, keşke şöle deseydim be salaksın sen salak salak diyerek flaşbek edersiniz. göz göze geldiğiniz ilk anı tekrar yaşarsınız.
şarkının sonlarına doğru, 2:50 civarı fln bi kısım var. enstrümanlar susuyo sırf söz ve piyano. ikinci karşılaşmanızda tüm bu olanlar bi an için gözünüzün önünden geçer ya. işte filmimizde bunları görürken aynı anda bahsettiğim kısım çalıyo. müzik hareketlenirken öpüştürüyorum karakterlerimizi veya sımsıkı ama sımsıkı bi sarılma da olabilir.
kaşla göz arasında video klip çektim naber. :)

ve evet travis beni benden alıyo. hatta ölebilirim travis dinlerken.

2 cokguzel bir sayidir.:

gia dedi ki...

travis bickle da beni benden alıyo. ölebilirim onu izlerken. nihohaley.zıhıhıhıhıı.ahey.aahh.

Adsız dedi ki...

travis konusundaki yorumuna aynen katılıyorum joseciiim :)