CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

18 Şubat 2009 Çarşamba

emesen.

en son bıraktığımda yaklaşık 100 kişi olması gereken emesenimde şu an yeniden yüklemeden ötürü 428 kişi var. bisürü offline adres, hangisi hangisi bilinmiyo. kıyafet değiştirir gibi mail adresi alanları saygıyla anıyorum. aynı kişilerden kopyalar, kullanılmayan mail adresleri, artık arkadaş olunmayan insanlar. kafayı yicem lan nası düzene gircek bu.
çok büyük iş açtı başıma bu cünyır.

3 cokguzel bir sayidir.:

ucan hollandalı dedi ki...

çok güzelsin emrecim.hele de peyintte yaptıgın o karabant mıdır nedir onla güzelliğine güzellik katmışsın.seviyoruz seni.taylırfankılap.

tyler dördın dedi ki...

peyint diil. bi de ben yapmadım. sana da yapsınlar. kuşkafa.

jolene dedi ki...

sivrisinek gibi.ahay çok güldüm.hiç senmişsin gibi değil bu.sinek tyler.