CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

7 Nisan 2011 Perşembe

Yaninda huzur buldugum seyler degistikce, eski huzurlari ozlemem huzursuzlugumdan kaynaklanmiyor. Siz hic zamani geriye sarmak istemediniz mi? Ben istedim. Mesela mezuniyet balolarimi, gulmekten kasiklarimin agridigi hangover gecelerimi, beni etkileyen kadinlarla gecirdigim ilk gecelerimi, muhtesem bir kahvaltidan sonra sigara yakip kahve ictigim mutlu sabahlarimi ve nicesini hep geriye sarmak istedim. 


Baktigim zaman geriye saramayacagim kadar cok sey, ileriye alamayacagim kadar az seye sahibim. Play'e basiyorum. Kasetteki huzur izleri rahatsiz ediyor. Oyle bakmanizi an itibariyle yasakliyorum. Oyle kufretmenizi an itibariyle yasakliyorum. Oyle sevmeniz zaten hep yasak. Oyle opmeniz ise devlet tesviki altindadir. Arz ederim.

1 cokguzel bir sayidir.:

sükunet mecmuası dedi ki...

beni 2007 nin yağmurlarında yıkasınlaaar yıkasınlar. o zaman.