CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Mart 2011 Perşembe

anam beni staaaaaag. tik.

   Bugun, gecen sene ilgisizliklik, kucumseme, askmesk, bahar, gunes vb. sebeplerden oturu kaldigim Statik sinavi vardi. Kendisi, en siktiri boktan havuz derslerinden, lise ogrencisinin bile gecebilecegi derslerden birisi. Ama ben kalmistim. Cunku anlatilan seylerin introsunu dinleyip, 14 haftada 2-3 kez derse gitmistim. Bu sefer boyle olmasin, alttan dersim kalmasin diye bu donem bir daha aldim. Ucuncu sinif ogrencisinin almasi en gerekli dersti kendisi zira. (!)


   Aglattim sinavi. Nasil cozuyorum ama var ya. Hesap makinesi isindi, tikirtikirtikir tus sesleri, harsharshars kalem sesleri. O gergin halatlar, ankastre mesnetler, kafesler, kuleler, rulmanlar hepsi yerinden cikip, kagidin uzerinde gezmeye, sarki soylemeye basladialr. Kuleler kol kola girmis, kayar mesnetlerin tepesinde kah ote yana, kah beri yana, nese icerisinde dansediyordu. Uyandigimda notlarimin uzerine kahve dokulmustu, sinava da dort saat vardi.


Son.


Derkenar: Gercekten aglattim, ruyalar tersine cikmayabilirmis.

0 cokguzel bir sayidir.: