CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 Ocak 2011 Çarşamba

Ders calisamiyorum. Yarim saat oldu bak derse oturali. Derse oturmak dedigim de aldim kitabi, iste okuyorum. Toplumsal cinsiyet falan. Lan mezun olunca bana bi sorsunlar allahaskina, 'nasildi dersler zor muydu' diye. Aldigim secmeli dersleri sayicam. Ne alakasi oldugunu anlayamayacaklar, o gunu bekliyorum. Korkacaklar.

Oyle iste. Gunlerdir ayni anda buldugum huzuru ve huzursuzlugu cok seviyorum. Ikisi esit derecede olunca, zaman eglenceli geciyor.

Param yok. Gercekten yok.

Sabah 12'de son finalim. 12 sabah oldu benim icin son 10 gundur. Aslinda oglen 12 denir. Yarindan sonra finallerim bitiyor fakat, itu'nun kotu yani baska okullarla final tarihlerinin hic bir zaman uymamasi. Hep erken baslayip, erken bitiriyoruz. Bu da baska okullarda okuyan insanlarla ortak paydada bulusma konusunda zorluk cikariyor. Nefret ediyorum bu durumdan.

Baska seylerden de nefret ediyorum ama simdi sayamam. Uyumam lazim ve hic uykum yok. Ayrica daha okumam gereken 100 sayfa falan var. Yarin yolda biter insallah.

Kelimenin tam anlamiyla, torrentin anasini sktim. Saka yapmiyorum. Duzenlenmek icin beni bekleyen, devasa bir downloads klasorum var. Nefret ediyorum soyle islerden. Ama sonra cok guzel artworklu, albumune gore klasorlenmis bir arsivim oluyo. Takinti var bende. Hepsini oyle arsivliyorum. Filmlerin harddiski ayridir mesela. Harddiskten ziyade, bir de DVD arsivim var odamda. 80-90 filmlik. Fakat BluRay cikti, mertlik bozuldu. Gotume sokabilirim artik o DVD'leri. Torrentden HD indiriyorum mkv, oh. Sokarim DVD'ye. Fakat yine de atmaya kiyamam.
Belki bi gun gelir, plaklar gibi degerlenirler. O zaman da orjinal collector edition dvdlerimi cikartirim ortaya. Ekmegini yerim.

Gecen gun pokerde 28 euro kazandim. Fakat, ertesi gun 20 euro kaybettim. Kumari biraktim. Cok uzuldum cunku sonradan, salakligima doyamadim.

Boyle blog kusmasi cok zevkli. Hadi dagilin, dersinin basina herkes.

3 cokguzel bir sayidir.:

. dedi ki...

benim de yarın listening sınavım var biliyo musun böyle çalışmana gerek olmuyo.

bknz: hazırlık öörencisi çirkefliği.

iyi çalışmalar :D

tyler dördın dedi ki...

Vaff. Tenks.

sükunet mecmuası dedi ki...

ahanda şu an bunların sana öğlen polimer sınavı olan bir hacettepe öğrencisi yazıyor itü iyimiş yine bizim taa 28 inde bitiyo sınavlarım 13 sınavım var 3 ü telafi daha 2 si gitti 11 kaldı.torrenttin değil de bu vesileyle hacettepe bilgi işleme selamlarımı yolluyorum torrenti yasakladıkları için bok vardı çünkü.bok. of saat 10 buçuk olsun derse oturucam. selamlar