CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 Ocak 2011 Perşembe

Bu gece bisey farkettim, selebriti diye bir olgu var. Celebrity. Bildigin cemiyet hayati. Herkes herkesi taniyor, ve herkes herkesi seviyor. Cok degisik kafalar. Bana gore degil. Ergenlesip sadece blog yazabilirim yeni bir blog acip her an. Ya da kapatabilirim falan hesaplari. Sanal arkadasliklar ve sosyal medyanin boyutu korkutucu olmaya basladi. Eger ki bir nirengi noktasi sececek olursak, dizustu edebiyat da diyebilirim. Bilgisayarlarin icinden hortlayip gercek hayatta kisilik buluyoruz, bulanlar oluyor. Evet, bunlari surec icerisinde internetten sevgili yapan, ya da flort eden ben soyluyorum, biraz hipokratca olabilir ama buna en kisa zamanda kisisel bir cozum uretecegim. Olmaz yani boyle. Ben duz mutluyum sanirim, gercek hayatta tanistigim arkadaslarla falan. Cemiyet hayati daha degisik. Avrupada benzer tabakalar var hakikaten. Sanatcilar sanatcilari taniyor falan. Ama hic birinin twitter'i, carbonmade'i, blogu falan yok. Sonuc olarak ben ki, mutual friendlerden bile korkan bir insan, oyle bir ortamda duramadim. Samimiyetsiz. Oradaki benler ben degil, senler sen degil. Onlar? Hic degil.

1 cokguzel bir sayidir.:

Claire De Lune dedi ki...

duygularıma tercüman oldun, ohannes.