CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29 Mayıs 2010 Cumartesi

simdi ben darty'de calismaya basladim. daha dogrusu 4 hafta falan oldu galiba oyle bisey. fotograf - bilgisayar reyonlarina karisik olarak bakiyorum.
simdi adam geliyo, aile babasi boyle, fiyat araligi veriyo, ben de en guzellerinden fotograf makinesi gosteriyorum. en iyisi hangisi diyo. vitrine goturuyorum yari profesyoneller ile dslr makineleri gosteriyorum kisaca bahsediyorum. ama cok pahaliymis bunlar diyo. susuyorum. konusuyo konusuyo sonra parasinin yettigi makineyi begenmiyo. almisken PREFESYENEL almak lazim aslinda diyo, karisi da hak falan veriyo.
amk bu kadar prefesyenel insanlarin bir arada toplandigi bir ulke daha var mi bilmiyorum. dslr makineyi alsa, auto'da kullanicak omur boyu, haftasina getircek bu net cekmiyo diye.
hayatta herseye katlanabilirim ama katlanamadigim tek sey var:
o da aptal veya cahil insan. saka yapmiyorum. cok kotu bi huy bu ama bi kasik suda bogarim yani. bu demek degil ki ben superim. ama bilmedigim seylerde mumkun oldugunca susup, etraftaki bilgisi olanlardan ne ogrensem kardir diye bakiyorum. sus yani sus. hala diyo ki en iyisi seymis bunlarin leica ymis oyle mi. beyefendi leica makinelerin  fiyati 4 haneli diyorum, araba fiyatinda makineleri var diyorum. onemli olan fiyat/performans tir diyorum. hala inatla simdi almisken iyisini almak lazim, sen de urununu satmaya calisiyosun tabi diyo. :D
cok zor.
insanlari sevmiyorum. ilgi cekici, uzerinde arastirilmaya deger de bulmuyorum. iste onlarca sebepten biri bu anlattiklarim.

2 cokguzel bir sayidir.:

uçan hollandalı. dedi ki...

psikoloji okuyom.

inatçı hardal dedi ki...

bak yie fotoğrafçılıkla ilgili tam iğnemelik bi yazı yazacaktım aklıma gelmişti, böyle adamlar da var işte sürekli auto'da kullancak,video moduna alacak arada sıçan çocuğunun videosunu çeker ne bileyim.haa bi de çok meraklıyız pirefisyinel almaya, alınca herkes kendini über fotoğrafçı olduğunu sanıyor oysa ki alıp kullanmayan o kadar çok vatandaşımız var ki evlerinde raflarda tozlanıyordur fıtıraf makinesi çantalarıyla birlikte.bi de pirifisyinil fötörafçiyem diyolar ya gel cinnet geçirme.burnumdan soluyorum bak nası sinirlendim.FAK YEAH.