CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 Nisan 2010 Cumartesi

blogger'i cok ihmal ettim. artik ayni konu hakkinda girdigim 3.entry oldu, cok uzuluyorum su anda. ama gercekten login olmaya bile useniyorum. zamaninda burdan kufur ettigim twitter falan en kafa rahat blog oluyo. uzun yazacaklarimi da tumblr a yaziyorum. noluyo sonra. buraya bisi kalmiyo. eskiden buralarda vidyo paylasirdik muzik paylasirdik falan. hepsi yalan oldu. blogger sadece seni istiyorum.

3 cokguzel bir sayidir.:

Claire De Lune dedi ki...

yapma böyle. bende aynı dertten muzdaribim ama ne twit ne de tumblr aynı keyfi vermio farkına vardım. geri dön jose, seviyoruz seni!

tyler dördın dedi ki...

:) donusum mihtesem olicik.

tarcinrengi dedi ki...

nereye gitmiş olursan ol gel.bin kere tövbeni bozmuş olsan da gel.