CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22 Mart 2009 Pazar

kötü çocuk.

börgırda mekdanısta ya da bilimum festfud restoranlarında çok sorun çıkaran biriyim. menüleri kendime göre özelleştiriyorum, büyük boy'u anlatana kadar dilimde tüy bitiyo, jumbo istememiştim ben diyorum küfür eder gibi bakıyolar hatta ediyolar içlerinden bence, döküyolar fln böyle sinirli sinirli. mayonez istemem, 2 ketçap 1 hardal alıyım diyorum. gülüyolar. eaaa içecek aysti limon olabilir mi acaba diyorum, ki önceden de söylüyorum siparişi verirken. hatta nerdeyse ilk onu söylicem. sen beni gel götünle dinle ondan sonra kola getirince ben de beğenmeyince trip at. şimdi düşünüyorum bi yandan ben de bu şekilde insanlarla uğraştığım için, çok mu problemliyim o küfür ettiğim adamlar gibi diyorum. aslında kimse problemli diil, tek problem zar zor kazandığımız parayı verince hizmet satın alma düşüncemiz. kusura bakmayın ama onu öyle kadife koltuklu çeşit çeşit brandysi olan tepesi pervaneli çakma pub'larda yerlerde alırsınız anca. salak gibi dökersiniz yüroları dolarları üstüne soğuk bi skoç içersiniz. parayla hizmet olmaz, hizmet parayla da satılmaz. ooo espressoya 5 milyon verdim ama bardağın üzerine adımı yazdılar bey dediler hanım dediler. efendim 20 milyon verdim ama tavuk marineydi yani. he bi de sezar salata var. resmen annemin peynirli salatası, daha ötesi yok.

neyse konudan konuya atlıyoruz, ben böyle börgırlarda fln çok utanıyorum bişey isterken. yalnız yemek yemeyi sevdiğimden böyle tam damak tadıma uygun olsun bari para vermişken diyorum. o yüzden problem çıkıyo. özür dilerim meraba börgırkinge hoşgeldiniz diyen canavarlar. gerçekten yüzüm yok artık bişey istemeye. ama siz de beni anlayın öyle küfredip de sert sert bakmayın. mesela ben de artık daha anlayışlı olcam müşterilere. hadi baybay.

edit: şimdi aklıma geldi mesela böyle "abi pahalı ama gerçekten güzeldi tavuk marineydi gerçekten. yani yerken o marineleri hissediyosun damağında resmen, ayrı bi tat katmış" diyen var mıdır acaba. kesin vardır ve acilen bulmalıyım, bu olaya şahit olmalıyım. :)

2 cokguzel bir sayidir.:

redhead. dedi ki...

ice tea istediğimizi cidden anlamıyorlaağğr anlamıyorlağğr!sonra kolayı getiriolar ters bakışlarına maruz kalıyorum.

tyler dördın dedi ki...

bi de rengi de koyu. kapağını açıp bakmazsan götürüyosun masana kolayı aysti diye. oraya kadar gittikten sonra da geri vermek daha utanç verici. sanki içtik beğenmedik der gibi. tam arsız davranışı.