philip morris sa, yıllardır gördüğüm en iyi pazarlama stratejisiyle Marlboro çeşitlerinin zamlı fiyatını revize etti, daha doğrusu revize etmedi direkt zammı iptal etti. ben böyle fiyat kırma, böyle agresif bi pazarlama görmedim.
he noldu. muratti 5.50 olmuştu. muratti içen halkımın orta kesimi ve öğrenci kitlesi aynı parayla artık marlboro içebilecek. ne camel ne winston, herkes marlboro içicek lan. olm çok heycanlandım, orospu çocukluğunun son noktası. işletme ve iktisat bölümlerine ders olacak bişey bu.
7 Ocak 2010 Perşembe
alayım sana bir kutu malbora.
Gönderen tyler dördın zaman: 13:48
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
2 cokguzel bir sayidir.:
pazarlamada işledik biz bunu bugün :D hemen taze olay diye :D
nedir ki olay ya ? sigara içmeyen biri olarak fransız kaldım...napmış philip ağa?
Yorum Gönder